lördag 7 september 2013

Ensamkväll.

Snoppbärarna i familjen är på SM-final i Stockholm. Amerikansk fotboll så klart. Snippägarna sover. Förutom jag då.

Så jag sitter här och youtubar varannan Logan Echolls och varannan Historieätarna (läs: Erik Haag som Madickens pappa i 20-talsavsnittet, alltså jag dör) och objektifierar min faktiskt jäkligt snygga rumpa av mig. Jag har verkligen inget problem med att folk kommenterar utseende på människor, så länge det liksom inte är med det där underliggande föraktet som typ alltid följer med när det gäller kvinnor. Kan säkert uppfattas som en obefintlig skillnad, men det tycker jag inte.

Nåja, jag är ensam och har tråkigt och BORDE så klart skriva material eftersom jag ska köra 15 minuter (!!) stand up om typ tre veckor. Men eftersom jag borde göra det så gör jag det så klart inte. Hur skulle det se ut? Istället sitter jag här och är uttråkad, för det är ju mycket bättre.

Lördagskväll hos en småbarnsförälder. Kanske inte så jättethrilling direkt.

Inga kommentarer: