måndag 2 september 2013

Män i Top Model? Eh, hell yes!

Som alla andra smarta och coola feminister jag känner älskar jag Top Model. ÄLSKAR. Jag var så ytterst skeptisk till den här säsongen (den som sänds i USA nu) efter de jättetråkiga temasäsongerna tidigare, men detta med att ta in män i tävlingen? I like!

1) De är snygga. Okej, inte alla, men Phil. PHIL!! Ni måste se för att förstå, men alltså. PHIL!

2) Nu får vi äntligen svar på "om det hade varit killar istället för tjejer, hur mycket drama och skrik hade det varit då?". Nu är svaret här och det är mycket. Om man nu vill vara fördomsfull så kan man ju påstå att det beror på att killarna säkert är gay, men nej. De är hetero as can be (PHIL!!!), förutom en kille. Dramaqueens är de däremot hela högen.

3) Det blir jättespännande flirtar i huset (PHIL! Okej jag ska sluta nu) och roligare konflikter och mer spännande photoshoots och bara... bättre? Jag gillar det verkligen.

Sen skadar det ju inte att de är snygga som sagt. Jag tror ni har en aning om vem jag menar.


Inga kommentarer: