onsdag 25 maj 2011

Det gör ju inte saken bättre om man säger så.

Jag försöker designa om min blogg. Försöker, being the operative word. I alla fall så blir det rätt svårt att se hur designen blir när en bild på Stefan och Krister ligger under headern. Jag menar, inte för att jag är särskilt snygg på bilden jag lagt upp nu (Jag tycker förvisso inte att jag ser ut som ett träsktroll heller, då hade jag ju inte valt den bilden. Man får inte vara dum.), men Stefan och Krister är liksom snäppet värre ändå.

Så nu har jag skrivit det här inlägget och hoppas därför på att kunna få en lite bättre bild av hur det ser ut. Just nu vill jag påstå att det är rätt... tomt? Tråkigt? Vitt? Men alternativen är så jäkla begränsade om man nu inte kan designa. Vet ni att man kan välja att ha en stor, fet hamburgare som bakgrundsbild? VEM väljer det undrar jag lite försynt. Man kan också ha tecknade flugor, men det känner jag att jag har nog av här hemma. Fast riktiga då.

Inga kommentarer: