onsdag 15 september 2010

Come on!

Jag kan ju tycka att det är jävligt orättvist att just när jag sitter och är gravidhungrig men samtidigt väldigt osugen på allt vi har hemma, just då sänder McDonalds en reklam där de visar en Big Mac i närbild. What the...! Inte schysst alls, inte ok, inte snällt. Skit samma i Sverigedemokraternas reklam, det här är verkligen något som bör anmälas till alla reklamnämnder som finns.

Någon annan kanske kan tycka att jag är en rätt kass vänstermänniska som gillar McDonalds. Det kan de få tycka. Jag nöjer mig med över de stora orättvisorna här i världen. Typ som att jag inte har någon Big Mac.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://snaskefar.se/

En begåvad blogg, läs den. Och jämför gärna med din egen sen, din är alltså inte alls lika bra!

Ellen sa...

Det tycker du. Trevligt för dig. :-)