måndag 6 september 2010

Hörrni, nu börjar det snart!

Åh, september. Välkommen! Tända ljus, rusk ute och tv-serier inne. Äntligen drar det igång igen. Äntligen får vi veta vad som händer med Chuck och Blair, hur det går för Alex, ska Meredith berätta för Derek? Vem blir egentligen America's Next Top Model, vilket par bråkar hela tiden i the Amazing Race och hur ska det gå för Jax och hans lilla barn?

Nu så. Snart. Hurra!

Sons of Anarchy - 7 september
America's Next Top Model - 8 september
Gossip Girl - 13 september
How I met your mother - 20 september
Glee - 21 september
Cougar Town - 22 september
Grey's Anatomy - 23 september
The Office - 23 september
The big bang theory - 23 september
The Amazing Race - 26 september
Desperate Housewives - 26 september
Modern Family - oktober

Enda sorgliga är att True Blood lämnar oss. Men vilken säsong det har varit. Blod och sex om vartannat. Galningar. Snyggingar. Eric! Åh så bra.

Jag får trösta mig med de andra serierna. De är inte fy skam de heller.

5 kommentarer:

Jenny i Malmö sa...

Är Modern Family bra? Är det värt att leta upp första säsongen för att kolla ikapp? Har bara sett fem minuter här och där så jag har inte lyckats bilda mig någon uppfattning?
Själv längtar jag efter USAs säsongsstart av Brothers & Sisters. Berätta det inte för någon men vi laddar hem varje vecka (OLAGLIGT) och tittar på veckans avsnitt på fredagskvällen tillsammans med ett glas vin. Å andra sidan har jag alla boxarna i bokhyllan så jag kanske är förlåten. ;)

Ellen sa...

Jag tycker att det är sjukt kul. Sådär pinsamt som i the Office, men med en annan inriktning. Lite buskisvarning ibland, men generellt sett så är det väldigt kul!

ak sa...

Och House! Ser du inte Supernatural?

Ellen sa...

Jag ser inte på House. Faktiskt. Och inte Supernatural heller, är inte det lite fantasy? Eller är det ok?

ak sa...

Ja du kan gott testa tycker jag. Första två säsongerna passar hemskt bra med årstiden!