lördag 16 mars 2013

Lördagsmorgon

Vi ligger i min säng, jag och de stora barnen. Noa masserar mig, sen spelar vi Lego Harry Potter. Ursäkta, men blir det någonsin kul? Jag tycker att jag bara springer runt och gör skittråkiga saker hela tiden och tröttnar. När får man slåss och kämpa?

I alla fall så bestämmer sig Emmy för att räkna mina födelsemärken. På ena armen. När hon har kommit till tjugonitton två gånger orkar hon inte längre. Själv kom jag upp i 79. På en arm. Och då såg jag ju inte ens hela armen.

Nämen det är ju kul att vara unik. Ingen snöflinga är lik den andra, leopardens fläckar är olika från varje leopard och mitt mönster av fläckar på kroppen ger säkert en ledtråd till var man kan finna den heliga graalen eller något.


1 kommentar:

lillevi sa...

jag har 65 födelsemärken, på höger överarm, den del jag själv ser... så att eeeh, tänkte väl mest säga att du inte är ensam!