söndag 3 mars 2013

Med kråsskjortor och mellohunkar.

Så har helgen varit. I fredags drack jag vin med fina Karolin, gick på synthklubb där killen som var DJ hade kråsskjorta och synthfrilla och vi drack svinstarka drinkar. Och så igår röstade svenska folket fel - igen - och snygg-Rolinski gick inte vidare till finalen.

Och så har jag hittat en soffa jag vill ha, men den var lite för dyr trots att den var billig. Om ni förstår? En annan soffa var billig och fin, men den ville min man inte ha. Detta med att kompromissa kan vara det sämsta med att vara i ett förhållande. Och då bestämmer ändå jag över 95% av inredningen. (Detta eftersom min man 1) har jättedålig smak och 2) tycker att det blir fint när jag bestämmer till sist. När han har vant sig...)

Nu kollar vi på barnkanalen och jag hatar på alla dåliga barnprogram, men det är ett separat inlägg. Som kommer när jag har tid, när det nu blir.


Inga kommentarer: