tisdag 8 februari 2011

I've been searching my soul tonight...

Som bekant kan jag ju sällan sova på nätterna. Restless legs and all that jazz. Jag måste helt enkelt vara dödstrött för att kunna somna, vilket innebär att jag måste sitta uppe halva natten i min ensamhet. Någon gång långt efter midnatt kan jag äntligen stupa i säng och har jag tur så somnar jag någon gång innan vargtimmarna.

Det här leder ju till att jag har mycket dötid. Folk är inte sådär vidare aktiva på facebook mitt i natten har jag märkt. Tyvärr lyckas jag inte heller fokusera på någon bok, jag har tre stycken på gång samtidigt men har inte kommit mer än några kapitel i varje. I vissa fall beror det förvisso på att boken suger (Hej "Stjärnor utan svindel").I vissa fall är det bara jag som är rastlös. Som benen. Hö hö.

Men nu. Jag har hittat lösningen.

33 dagar till beräknad förlossning. 5 säsonger Ally McBeal. Mina kvällar kommer inte vara lika tråkiga längre.

Inga kommentarer: