torsdag 19 maj 2011

Bär ditt barn som den sista droppen vatten.

Idag fick jag hem min Manduca som jag beställde sent i förrgår kväll. Snabb service från Varanära med andra ord. I alla fall kunde varken Majken eller jag vänta med att prova den direkt!


























Den måste ställas in lite bättre, justeras lite här och var och så måste jag förstå mig på den lite bättre, men det första intrycket är bra. Jättebra faktiskt.

(Däremot är jag lite missnöjd med nappen som det sovande barnet ligger och trycker in i min bröstkorg. Så lagom snyggt att ha ett nappformat märke på tuttarna. Å andra sidan är det väl kanske priset jag får betala för att jag inte ammar, typ som ett brännmärke. Om hon inte får suga på mina bröst så ska hon åtminstone se till att vanställa dem på annat sätt. Himla slug unge det här känner jag.)

2 kommentarer:

Sofi sa...

Tummen upp!!

Kom nu in och häng med oss andra på sjalbarn.se och deras forum. :D

Maiden sa...

Ahh, mys!
Jag har åxå en manducca men har inte lyckats få till det riktigt förrän nu när Ingrid e 8 månader. Jag tycker att det är lite svårt att knäppa den själv nämligen... E väl för stel! ;-)