lördag 14 maj 2011

ESC

Jag twittrar inte. Enda gångerna jag twittrar är under melodifestivalen, då jag slänger ur mig otroligt vitsiga (jo!) kommentarer om de tävlande (och programledarna, kläderna, manusförfattarna). Så får jag att gäng nya följare och så... slutar jag twittra. Ända tills mars året efter, då jag börjar igen. Det känns lite som falsk marknadsföring: de kanske går omkring och förväntar sig att jag ska twittra massor och vara rolig hela tiden? (Jag har alltså noll koll på hur twitterkulturen är, ifall det inte märks.)

Å andra sidan kan man väl kalla det för någon slags regelbundenhet det också?

Idag har jag inte ens twittrat, utan suttit på facebook hela kvällen. Där kan man inte ens få followers. Sånt slöseri med vitsighet (jo, säger jag ju!).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thåström 1-10? Betyg?

Unknown sa...

Men orättvisan!
Vi som inte har dig på FB missar alltås massa vitsighet hela tiden?

Ellen sa...

Fast den här gången var det i en sluten grupp på facebook. Mina facebookvänner brukar nämligen klaga på att jag spammar deras feed med kommentarer. DET är orättvisa! ;-)

Carl - du vet att jag inte lyssnar på Thåström. Och varför anonym?