fredag 27 maj 2011

Testing

Jag har fått låna makens iphone över helgen. Jag ska ju iväg på min systers examensfest och tänkte liva upp tågresan med lite angry birds.

I alla fall så har jag på den här i telefonen twitter, facebook och så bloggen. Det i kombo med att vara onykter för första gången på ett år känns lite... läskigt. Men jag är inte så orolig, folk är för upptagna med att ha ett liv på helgerna för att hänga på internet. Så alla eventuella vininlägg hinner jag radera innan måndag.

Dessutom finns det ingen normal knappsats på den här telefonen, så eventuella vinpåverkade inlägg kommer ändå vara oläsbara. Det har tagit mig en kvart att skriva det här inlägget och då är jag ändå spiknykter.

Så ha inte för höga förhoppningar på fyllebloggande helt enkelt.

2 kommentarer:

Malinka sa...

Du vet väl att inlägg som man raderar ligger kvar i rss-feeden?!

Ett litet tips för fyllebloggare.

ak sa...

guuud om du rappar dissinlägget då. det skulle göra mitt liv avsevärt bättre. SNÄLLA.

och ha så kul!