torsdag 13 oktober 2011

Härligt härligt, men farligt farligt.

Alltså, hur smart är det att börja se nya teveserier när man knappt hinner med de man redan följer? Inte smart alls nej. Jag vet. Men det går ju inte att låta bli när små karameller dyker upp i synvrån.

Nu senast Pan Am. Jag vet inte om historien är så bra egentligen (inte för att jag är missnöjd, men det tar ju alltid några avsnitt för att avgöra det), men det spelar ingen roll. Det är flygvärdinnor. Det är tjock eyeliner och blekrosa läppar och what's not to like?

Gud. Nu måste jag köpa figursydd dräkt och strutbehåar.
























"Don't you wish your girlfriend was hot like me?"

2 kommentarer:

Helen Rosenberg sa...

Grrr, nu kunde inte jag heller låta bli... Men jag måste ju ändå försvara det hela med att serien dessutom verkar innehålla en hel del politik och samhälle också. Så det så...

Ellen sa...

Ja, det är ju värsta CIA-intrigen också. Inte bara glam och snygghet!