onsdag 12 oktober 2011

Vilken skitdag

Vissa dagar är ju sämre än andra, kan vi konstatera. Idag är en sådan dag.

Dunderhuvudvärk, supersötsug, absolut inget gjort på jobbet, dyra utgifter, bråkande barn, Emmy fick sina glasögon, äcklig kvällsmat, ensamläggning av tre barn, tappad framtidstro.

Nämnde jag huvudvärk? Jag är så sjukt nära att gå och äta upp ungarnas lördagsgodis som vi redan har inhandlat. Sånt jäkla taktiskt misstag, man ska ju köpa godis som man tycker är äckligt till sina barn. Så att de äter det (för ungar äter ju allt godis) men man själv inte blir frestad.

Typ gelehallon. Eller Sockerbitar, ni vet såna i skum. Eller hemkola. Men nej, vi köpte Dumle.

Så himla dumt. Men å andra sidan är det just en sån dag idag.

5 kommentarer:

KatarinaZA sa...

Finns det godis som är tillräckligt äckligt för att överleva ett megagodissug?!?

Hoppas din morgondag blir oändligt mycket bättre!

Anonym sa...

Jag avskyr geléhallon och sockerbitar, inte jätteförtjust i Dumle...

presens sa...

Det kan inte vara bara jag i hela världen som gillar geléhallon.

Karolina sa...

mmmm...sockerbitar, dumle däremot, nja...fast RIKTIGT dåliga dagar duger även blockchoklad för mig så jag ska nog bara vara tyst...

Anonym sa...

geléhallon är supergott, dumle däremot... urk!