torsdag 16 februari 2012

Oops!

Jag fick ett återfall. Tog ett återfall? Nåja, jag halkade dit.


























Tyvärr var det inte alls sliskigt och äckligt, utan precis så gott som jag mindes det. Fan också!

Att Coca-Cola betalar massor av pengar för att kändisar ska promota deras produkter är rätt märkligt; jag skulle ju göra det för en bråkdel av priset. Hell, jag gör det ju redan gratis.

Colan den tog slut
I burken finns inget kvar
Jag är ledsen nu

Haiku på er!

Mvh, colaspeedad_84













4 kommentarer:

LisaM sa...

Själv blev jag hookad på "vanlig" Cola när jag skrev min avhandling. Nu är begäret under kontroll men någon gång då och då får jag ett återfall och det är ju så GALET gott..

Anonym sa...

fick mig osökt att tänka på den här bilden... http://cdn3.diggstatic.com/story/guys_taking_a_picture_vs_girls_taking_a_picture/o.png ;)

Kerstin sa...

Varför måste du sluta då?

Ellen sa...

Anonym - men det är ju en reklambild! Då ska det ju se ut sådär!

Kerstin - för att jag drack flera liter i veckan och tror inte jag kan hålla konsumtionen nere om jag inte slutar helt och hållet.