onsdag 14 mars 2012

Olika falla livets lotter.

Det här att maken äter choklad och glass varje dag och ligger helt still på vikten, medan jag springer, rider, går på capoeira och äter 1500 kcal om dagen och nyss gick UPP ett kilo?

Kanske inte helt rättvist kan jag känna.

Lägg sedan problem med ibs, gallsten, blödande och kliande födelsemärken som opererats bort, extrem foglossning under graviditeter och som jag fortfarande känner av, ryggsmärtor som jag haft sedan jag var barn, att mina ben är olika långa, min dåliga syn, felkomponerad saliv som orsakar hundratals hål och min kassa hårkvalitet så kan ni förstå att jag och min kropp inte alls är bästisar faktiskt.

Jävla måndagsexemplar till kropp. Tur att min hjärna visade sig vara fan-fucking-tastic!


1 kommentar:

Anonym sa...

1500 kcal om dagen - och du går inte upp ett kilo, det kan jag garantera. Det måste vara vätska i kroppen eller något.