lördag 21 oktober 2017

Tips önskas.

Ja, jag vet att jag är en usel människa som 1) flyger till USA och 2) konsumtionshetsar. Ni får ha överseende.

 För nu önskar jag mig nämligen tips på vad jag måste köpa i USA. Helst specifika tips av typen "den här förkylningsmedicinen är awesome" eller "det här sminkmärket säljs bara där" och kanske mindre "converse är billigt". Men jag är öppen för förslag. Vräk på med tips nu tack. 

(Obs, sak jag aldrig kommer köpa och därför är ointresserad av: märkeskläder. Så don't bother.) 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stomach relief! Köpa några paket åt mig med! Jag swishar och lägger lätt på lite extra för besväret (och frakten inom Sverige sedan).

/nina sa...

Köper gärna dayquil och nyquil när jag är där. Och Sudafed. Bra mediciner! Redken och andra dyra schampomärken är också prisvärda.

Amanda sa...

Visine advanced eye drops för prinsessblick:
https://i.pinimg.com/736x/45/65/25/456525966f9966490b74245d33c7941f--beauty-hacks-beauty-secrets.jpg

DIS: Shu Uemura blanc:chroma Brightening UV Cushion Foundation
(ser nu att hon köpte den i Paris men men kanske hinner komma till Sephora)
https://www.daisybeauty.com/har-ar-min-nya-favoritfoundation/#comments