måndag 23 augusti 2010

Morning has broken

Vaknade efter tio timmars sömn och hade äntligen fått bort huvudvärken som plågade mig hela dagen igår. Upptäckte att det var ganska varmt ute. Insåg att jag inte hade några kläder alls att ta på mig. Fick tillbaka huvudvärken från igår. Upptäckte att huvudvärken förde med sig lite sämre syn. (Sådär så att man vill gnugga sig i ögonen för att få bort dimhöljet, men det går ju inte för man har linser.) Kom ihåg att jag inte hade tillräckligt med bensin i bilen för att kunna ta mig till jobbet. Tvingade maken att avvärja bensinkrisen medan jag avvärjde klädkrisen.

Körde bil till jobbet. Upptäckte enorm spindel/harkrank i taket precis ovanför mitt huvud. Höll på att köra i diket. Lyckades mosa den till sist. Kom till jobbet. Huvudvärken värre. Insåg att jag är jättehungrig. Märkte att jag uppenbarligen förlorat förmågan att skriva i hela meningar.

Hur var er morgon?

Inga kommentarer: