söndag 9 september 2012

En söndag i punkter.


  • Jag sprang intervaller i morse och lyckades få så ont i ryggen att jag nästan avlider.
  • Vi åkte till IKEA, för förskolans räkning. Dock blev det några prydnadskuddar hem också. Jag kan verkligen inte få nog av prydnadskuddar. Ryggvärken blev värre.
  • Jag längtar så vanvettigt mycket efter julen.
  • Från och med nu fram till en bit in i november har jag något roligt inplanerat varannan helg. Känns bra.
  • En getingjävel stack mig mellan två fingrar förut, så min hand har varit svullen och gjort ont i några timmar. Nu är den dock bättre.
  • Jag fryser. Vi har ingen ved.
  • Jag har ont i huvudet och massiva muskelknutor i skuldrorna. Det mesta beror nog på att min sportbh som jag rider och springer i är för liten. Köp en ny då, i rätt storlek? Lättare sagt än gjort.
  • Min man ska se på amerikansk fotboll ikväll vilket innebär att vi inte ska se på Vita Huset och jag vill slå honom för det.
  • Jag tycker lite synd om mig själv.
  • Men mest är jag trött. 

Inga kommentarer: