måndag 8 oktober 2012

Håret! Henna! Heja!

Kommer ni ihåg när jag färgade håret med henna i våras och det blev skitfult och jättedåligt? Klart ni gör. Nåja, med tiden blektes färgen och jag har nu exakt den nyans jag vill ha. Perfekt. Om det inte vore för den grå utväxten.

Om man tycker att det är krångligt att färga håret så är det superdupermegakrångligt att färga utväxten. Närapå omöjligt.

Så ikväll blandade jag ihop en SVAG blandning henna och hade väldigt LITE henna och hade i det i håret JÄTTEKORT tid. Resultatet?

Ingenting, så klart. Det ser ni väl själva utifrån vad jag skrev i versaler. Svag, lite, jättekort tid. Vad trodde ni? Tja, kanske samma som jag. Att det skulle ge rätt nyans sådär lite käckt och enkelt. Ha ha. Bara att göra om, göra rätt.

Någon annan dag.

Inga kommentarer: