onsdag 22 december 2010

En bra anledning till att inte ha vapenlagar som i USA.

Jag lovar, hade jag haft en pistol i nattduksbordet i natt när jag låg och lyssnade till mina egna dödsrosslingar som kom ut över spruckna, onda läppar - då hade jag skjutit mig själv. Så jäkla ynklig är jag. Jag som redan var bitter och ledsen över att ha ont i fogarna. Ha! säger jag nu. Dubbel-ha! Vad är väl lite ont i fogarna om man bara får vara frisk i övrigt?

Nu ligger jag här i soffan med blödande näsa, snor överallt och rinnande ögon. Visst kan det gå över som ett trollslag tills imorgon när släkten kommer hit och klär gran och griljerar skinka? Visst?

Nej, nu har jag inte tid att blogga längre. Jag ska gå och äta några hela vitlöksklyftor och skölja ned dem med apelsinjuice. Mumma!

Inga kommentarer: