måndag 9 november 2009

Matglädje

Inte nog med att jag pinar i mig såna där lågkalorishakes till lunch, nu bestämde den sig för att jävlas med mig.

En sekund tittar jag bort. En sekund. Sen åkte det lilla sugröret ner i det lilla hålet, and was never to be seen again.






Så jävla ovärt. Förnedrande liksom. Nu får jag sitta och halsa som en annan slusk.
Jag som var så sofistikerad med min bantningsdryck och mitt sugrör.

Den här dan är ungefär så kass som en måndag i november kan vara.
Åh, nämnde jag att min ena katt är försvunnen sen i går kväll?
Bara goda* nyheter, i en blogg nära dig.

*(obs! Ironiii!)

(det var till dig Terry)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Löpträna

Ellen sa...

Carl - håll käften.

Terry sa...

Ooh. Du lyckades få till både ironi-påpekningen och färklara skämt-kommentar.
Imponerad.

Rebecca sa...

prova modifast påsarna, Älskar den me choklad smak :D levde på sådana i flera veckor och hoppade gärna över et tmål för att få äta en sådan :)

Unknown sa...

spring