tisdag 17 april 2012

Ursäkta, men vad faan?!

Förvisso har jag längtat efter att springa hela dagen, men så biten att jag ger mig ut i fucking snöstorm är jag inte än. Vad är det för FEL på april? Det ska vara vår, inte vinter! Blommor, inte snö! Varmt, inte kallt!







































Antagligen lär det sluta snöa lagom till att det blir mörkt ute, och springa med Zombies efter mig i mörkret, det gör jag bara inte.

Jag trodde aldrig att jag skulle sura över att inte komma ut och springa. Men så är det.

3 kommentarer:

KatarinaZA sa...

Inte trevligt! Hoppas den försvinner snabbt!

Jag läste på Twitter att det snöade "inne i stan" idag. Jag känner mig väldigt tacksam att snön inte hittade hit ut till oss.

Jenny sa...

Nej fy, nu får det sluta komma snö. Den får gärna försvinna ihop med min förkylning så jag också får komma ut och springa...

Jenny i Malmö sa...

Här har träden börjat bli gröna! :)
Det var ändå förbannat kallt idag när solen försvann. Vi har tack och lov sluppit fall snö i alla fall.