onsdag 14 oktober 2009

Versen, vart tog den vägen?

Gud vad jag hatar hatar hatar Markus Krunegårds nya låt "Hela livet var ett disco"
Om man ser till versen alltså.

Gud vad jag gillar gillar gillar Markus Krunegårds nya låt "Hela livet var ett disco"
Om man ser till refrängen alltså.

Ungefär som att jag inte kan bestämma mig för om jag tycker att han är snygg eller inte.
(Ja, vi behöver väl inte hymla med att jag är ytlig, det har jag ju gjort klart långt tidigare)

Vad ska jag göra? Nynna på någon annan låt i versen? Eller ha på mute och sätta på ljudet i refrängen?

Jag tror inte ni fattar exakt hur mycket det här stör mig.

2 kommentarer:

En Lisa... sa...

Nä men gud. Vad sjukt. Första gången jag läser här och jag delar exakt din åsikt om den där (jävla) låten. Kanske är vi fler? Kanske kan vi bli en FB-grupp? Den där versen gör mig rent agressiv.

Ellen sa...

Ja, jag vill liksom skrika och slänga ut radion. Men sen kommer refrängen och då sjunger jag med och är nöjd. Tills versen kommer och jag får ryckningar i hela kroppen igen.