fredag 19 mars 2010

Och det är därför jag har något emot Markus Birro

Eftersom Alex Schulman har mobbat Markus Birro något enormt har nämnda Birro blivit något av alla Schulmanhatares gunstling. Han har varit någon slags ikon för det "fint kulturella" som "Mix megapol"-lyssnare inte förstår sig på.

Nåja. Med den senaste tidens medieexponering av Birro kan vi väl ändå enas om att människan är överdrivet pretto och att det här inte är helt ok beteende?

Det finns så mycket skit att skriva om Birro, Alex Schulman hade en sån guldgruva att ta ifrån. Jag tänker dock inte göra det, jag konstaterar bara att jag skarpt ogillar människan och så kan ni googla själva efter märkliga uttalanden och självförhärligande kommentarer. GLHF!

4 kommentarer:

Malinka sa...

*stånkar*

Alltså ...

*stånkar lite till*

Gah!

Paula sa...

Han är verkligen "too much". Har han hört talas om teamwork? Inser han inte att han inte skulle ha varit i finalen utan Johanna?

Anonym sa...

Skönt att höra någon mer som inte gillar karln. Har aldrig gjort, kommer aldrig göra.

Sof sa...

Åh ja, jag kan inte med människan! Det var extremt svårt att veta vem man skulle heja på i finalen, Johanna var ju underbar men Birro...not so much. De flesta i min vänskapskrets verkar åtminstone ogilla honom. ;)