tisdag 16 mars 2010

Stiltje

Det är lite dålig fart på bloggen nu. Så här blir det alltid när våren kommer, helt plötsligt mår jag bra igen och är glad igen och det är svårt att få till blogginlägg då. Jag vill drömma om vackra planteringar, vara lycklig med familjen och fundera på semestern, inget av det ger några inlägg av intresse för er.

Visserligen finns det fortfarande puckon därute, Alliansen har snott Alfons Åberg-filmernas typsnitt till sin logga (vilket ju är passande med tanke på deras ledares utseende) och Malin Wollin är dum i huvudet som vanligt, men det spelar liksom ingen roll. Jag orkar inte riktigt grotta ner mig i det, jag orkar inte riktigt vara negativ.

Så stiltje nu ett litet tag, tills jag har vant mig vid mitt glada humör och allmänna välbefinnande.

Inga kommentarer: