torsdag 8 april 2010

"För alla gillar ju kaniner!"

- Vad tror du att mamma vill ha i födelsedagspresent då? frågade pappan.
- Hmm... ett sött litet halsband tror jag! hade femåringen svarat.

Sen valde han och lillasyster själva ut det finaste lilla halsband man kan tänka sig. Och även om det är härligt med tårta på morgonen, och även om jag älskade presentkortet på lagerhaus min fina man gav mig, och även om jag ser fram emot besök på indisk restaurang med mor och syster (och fler presenter) så tror jag nästan att födelsedagens bästa stund redan har varit.

- Åh vad fin du är mamma! Jag visste att du skulle vara fin i det!




















Jag håller definitivt med. Jag känner mig ursnygg.

4 kommentarer:

ak sa...

Det är jättejättefint. Grattis!

jänet sa...

Den är såå du! Grattis tjejen!

Emma Clara sa...

grattis!!!!
och ett jättefint halsband!! gulleungar!!!!!!!!!

Anonym sa...

Åhh vilka fina barn du har!! Jättefint halsband valt med kärlek! Grattis!

/Anna Panna