torsdag 29 april 2010

That's why!

Jag vet att ni ibland tycker att jag bloggar för lite (jo, det gör ni!) och önskar att jag skulle blogga oftare (jo, det gör ni!) och allt sånt. Dessutom fattar ju jag också att det blir tröttsamt med trädgårdstjat och hur ofta kan man blogga om brännässlor egentligen?

Så jag tänkte helt enkelt visa er vad vi har att göra med, så att ni förstår varför jag inte kan vara kvick och rolig och bitsk (jo, det är jag!) här i bloggen utan gnällig och trött ute i trädgården.

Jag presenterar: Trädgården som den såg ut när vi var på (privat) visning av huset. Dvs. när säljarna visste att en potentiell köpare skulle komma och kolla på huset, så lät de ändå trädgården se ut såhär:





















Betänk sedan att detta enbart är en liten liten del av den 1180 kvm stora tomten, så förstår ni på ett ungefär vad vi sysslar med när vi har tid.

2 kommentarer:

Maiden sa...

Asfaltera hela tomten!! ;-)

presens sa...

Jag är grymt sugen på nässelsoppa nu.