tisdag 17 november 2009

Gäsp

Jag har ont i huvudet. Jag har haft det i två dagar nu och det enda som kan bota det är choklad. Ty så fungerar min kropp. Smärtstillande - nja. Choklad - ja. Så jag vacklar mellan att "äh vafan, det är ändå snart jul och då kommer jag äta massor av onyttigheter, så what's the point med att banta de sista veckorna i november?" och "ska man behöva sy igen munnen på dig eller? Sluta ät onyttiga saker pucko!"

I alla fall så har jag ont i huvudet, det är november, och jag har inte så mycket att säga. Eller skriva om. Apatin är nästan fullkomlig. På bloggportalen.se ser jag att folk bloggar om Sverigedemokraterna, Annika Östberg, att män inte bör dammsuga och om pirate bays kapade logga. Men jag orkar inte det heller.

Enda anledningen till att jag skrev det här inlägget var väl för 1) sympatifiske och 2) låta er veta att mitt bekräftelse- och självhävdelsebehov har inte dött. Jag är bara trött. (Ha ha, rim!)

Inga kommentarer: