tisdag 10 november 2009

Vad är det för fel på er?

Ja, alltså allvarligt? Jag har förstått att det är trendigt att bråka lite med sina läsare. Egoina gör det, till exempel. Och jag är faktiskt arg på er på riktigt, så jag är inte sen att haka på. Wtf liksom?

Här skriver jag om bantning och då går det plötsligt bra att kommentera (även om det främst var oönskade tips typ "löpträna"), men när jag häller ut mitt vackra poetiska hjärta och skriver ner en lång och smäktande historia om en gömd port, mobbning och verklighetsflykt - då är det minsann tyst som i graven.

Men men, det är väl så det är. Jag ska inte kasta pärlor för svin. Nu går ni miste om andra tidiga alster , såsom den om "Inbrottet i Oppeby". Den involverade både en apa, en inbrottstjuv och en gubbjäkel. Men ni har ju tydligt visat att ni inte är intresserade av fin litteratur. Ni läser säkert bara Läckberg också!

Fy katten alltså. "Den guldporten som var förtrollad", det hörs ju lång väg vilken makalös historia det var.

1 kommentar:

Nilla sa...

Men jag vill ju höra om inbrottet i Oppeby!