onsdag 7 september 2011

Ärligt talat...

Om man nu har haft ett rätt så lyckat säljmöte på morgonen, och dessutom gått ner ett kilo, visst får man belöna sig med valfritt antal avsnitt av Veronica Mars under dagen då? Ja? Bra! Tala om det för mina barn då, så att de inte stör mig.

Alltså, Veronica Mars. Jag älskar den serien. Jag vill vara Veronica, och då inte bara för att få hångla med Logan (även om det har en stor del med saken att göra). Om någon av er har missat allt det coola, smarta, roliga och bra som är Veronica Mars - vilken lycka för er! Ni har mängder med timmar ren och skär tv-extas framför er.

Jag streamar härifrån - där finns alla avsnitt. Se! Och njut.

(Tror ni jag får hångla med Logan nu efter den här reklamen?)


1 kommentar:

Lo sa...

Tack för streamingtipset! Fast jag blev lite skeptisk först, hade telefonen inzoomad och såg bara donnan, som inte brytt sig om någon bröstförminskning...