torsdag 8 september 2011

Saker folk söker på.


"flytta ut på landet"


Ja! Det tycker jag att ni ska göra. Om ni är lantmänniskor det vill säga. Ifall ni springer på bio och krogen och i affärer hela tiden kanske ni ångrar er, det vet jag inte. Men jag älskar att bo på landet och skulle inte vilja ha det på något annat sätt.



"inte amma"


Det behöver man inte göra nej. Välj själv! Tyvärr är info lite svår att få tag på, men antagligen hittade du mitt blogginlägg om saken. Heja valfriheten!

"Jax Teller Wallpaper"


Ja, han är snygg. Men jag har sett (även om jag inte sett avsnittet än) att han har klippt sig i nya säsongen. Så avtändande!

"litteraturfrågor läst en bok"


Tja, jag har ju inte läst alla böcker här i världen. Men fråga på om du vill!


"lupiner"

Är fina. Och förhoppningsvis överlever plantorna jag planterade i somras. Om det blir växter av det jag frösådde också blir jag överlycklig.

"regn och imma på glasögonen när plockar svamp"


Det är det jag säger: glasögon suger. Skaffa linser.

"rent kylskåp"

Ha ha ha! Nehej du! Inte här inte.

"trendigaste flicknamnet"

Jag anar att Majken kommer klättra på listorna. Vi är aldrig unika nämligen.

"hur stora tuttar har ellen?"


Ursäkta, men är inte det lite väl privat? Men visst, de är stora. Lite som att om vi skulle bli invaderade av utomjordingar och bli tvungna att skicka iväg kanonkulor i katapulter så skulle mina behåar fungera bra som katapulter. Så kan vi säga.



1 kommentar:

Jojjo sa...

Nej! Bröl! Han får inte klippa sig! Vet inte om jag kan fortsätta titta nu, på riktigt. Besvikelsen!