måndag 5 september 2011

Ingen bild.

Jag har haft bilder med i de senaste typ fyra inläggen. Helt sjukt ovant för er, jag förstår det. Så jag ska sluta.

Fy katten vad jag har ont i huvudet idag. Det har ingenting med något att göra, men jag vill ha lite sympati. Eller en huvudvärkstablett, det skulle också duga.

Nåja, jag har inget att säga mer än det. Jag har redan varit jätterolig, smart och duktig idag, jag är en underbar och fantastisk person som alla borde träffa och allt sånt kräkframkallande. Det jag istället tänkte säga är detta:

Snälla säg att ni inte har missat Hej Sonja? Jag är ju sjukt missunnsam och tycker att jag förtjänar berömmelse och framgång mer än alla andra och allt sånt, men alltså - Sonja. Ge henne ett tv-program nu genast. Att hon får spela in radiokrönikor till P3 gör mig mer glad för hennes skull än avundsjuk och det säger en hel del.

Så gå in och kolla igenom hennes videoinlägg och läs kommentarerna till. Det är humor på hög nivå. Och det står jag för!

2 kommentarer:

Sonja sa...

Kärlek till dig! KÄRLEK!

Karolina sa...

Sonja är helt underbar...och det står jag för!