fredag 30 september 2011

Sagt! Gjort! Pics!

Om jag säger att jag ska färga håret rött så ska jag färga håret rött. Sen kan det bli så att det inte blir nästan någon skillnad alls från tidigare, men det kan vara snyggt ändå. "Kopparblond" hette färgen. "Brunt så till vida man inte står i direkt solljus eller arrangerar fotostudio med lampor mot kontrasterande bakgrund" skulle jag vilja kalla den dock.

Men alltså, ändå. Är jag inte snygg så säg?































(Nu kanske någon vän av ordning vill inflika att jag ser photoshoppad ut, men det vill jag tillbakavisa med bestämdhet! Jag är faktiskt född med alabasterhy som skiner vitt, mörka ögon och inte en enda prick i ansiktet. Så det så!)

Eller okej då. Så här blev det på riktigt, men jag ville också få vara snygg på någon bild. Alla vi ser i tidningen är ju kraftigt retuscherade ändå så. Varför inte jag?
















(Ren slump att den photoshoppade bilden blev stor och den här äkta bilden blev liten, jag svär!)

5 kommentarer:

MW sa...

Jättesnyggt! :)

Vilken färg använde du dig av nudå?

Kerstin sa...

WOW!! Du är jättesnygg Ellen :-)

Ellen sa...

MW - oj, jag tror att det var intensivtoning från MOOD. Jag hittade nämligen inte den du pratade om, men den här blev bra ändå.

Kerstin - är det inte makalöst vad lite filter kan göra? :-)

Kerstin sa...

Jag tyckte du var snygg även utan filter :-D Hårfärgen blev jättebra!!

Anonym sa...

Jättesnygg!


/Cloudberry