fredag 16 september 2011

Plötsligt händer det

Plötsligt kommer en sån där dag då solen skiner, det är svalt men härligt i solen, salami- och chèvrepizzan blir tokgod, barnen är glada, bebisen har skrattfest, det är en bra film på teve och håret får snyggt självfall och volym efter tvätten.

Idag var en sån dag (duh!) och jag känner bara att jag borde ha köpt en lott. Det känns nämligen troligare att jag ska vinna några miljoner på triss än att mitt hår får snyggt självfall och volym av sig självt.


2 kommentarer:

Lena sa...

Härligt! Men det där med håret funderade jag på, har vagt för mig att du skrev att du slutade med hårtvätt och blev lite inspirerad... innebär tvätt endast balsam nu? Fungerar det bra? (Eller har jag drömt att jag läst det hos dig? (orkar inte söka inlägg, sorry :-))

Ellen sa...

Ja, jag började med det men slutade när vi var i Frankrike då det inte fungerade pga noll vattentryck i duschen. Sen har jag inte kommit igång med det igen. Dumt, för mitt hår älskade det.