torsdag 1 september 2011

What would Tim Gunn say?

Nu ska vi snart åka, Emmy och jag. Och den bebisfria helgen till ära sportar jag:






























Kort kjol samt blommiga strumpbyxor.










Grön ögonskugga. (Samt oplockade ögonbryn och mörka ringar under ögonen som inte försvinner hur många lager concealer jag än lägger på.)






































































Och så rött läppstift på det.




Så vad tror vi att Tim Gunn säger? Jag tror att han säger att jag är "a hot mess", men jag tänker liksom att då ingår ju ändå ordet "hot" och som bebismorsa får man inte vara kräsen.


(Saker jag inte fattar 1: Vad fan är fel på radbrytningen? Texten om läppstift ligger precis under bilden när jag skriver, men långt ner när jag publicerar. Irri!)

(Saker jag inte fattar 2: Vaddå "sportar"? Vad betyder det? Jag skriver det bara för att låtsas vara cool och med, men jag fattar inte. Vad har sport med något att göra?)

5 kommentarer:

KatarinaZA sa...

När det blir så med radbrytningarna, brukar jag gå in i "Redigera HTML" och där kan jag se och plocka bort radbrytningarna. Jag vet inte om det är så man SKA göra men det brukar funka.

Ha en trevlig helg!

Jenny i Malmö sa...

Snygg!
Åh vad jag saknar att ta på mig mina fina ögonskuggor när jag ser din bild. Känns dock lite poänglöst att amma och kolla på Doctors (vilket gräsligt program!) i blå eller grön ögonskugga...

Ellen sa...

Tack! Både för komplimang och råd.

Jenny - det är väl precis då man SKA ha snygga ögonskuggor? För att pigga upp sig?

Liberty Fizz sa...

heej!

vart har du kopt dina grymt snygga strumpbyxor??

kram

Ellen sa...

På Cubus för två år sedan... ledsen.