onsdag 31 augusti 2011

Busy bee.

Hej, jag är ledsen att jag kanske försummar bloggen lite, men jag är upptagen.
Dels med att leka företagare (yay...), dels med att faktiskt sälja in riktiga jobb (yay!), dels med att gå ner i vikt (YAY!!).

Himla bra prioriteringar här känner jag. Insålt jobb gav ett litet "tjoho" medan ett kilo minus på vågen i morse gav en smärre glädjedans.

I alla fall så tänkte jag bara säga det att jag återkommer. Jag menar, jag jobbar ju bara några få timmar per dag (företrädesvis när Majken sover), så egentligen borde jag ha tid för bloggen. Det är bara det att de där ungarna och maken som kallar sig för "familjen" tycker att de också ska få tid. Och det vill jag ju ge dem, jag menar - är man älskad så är man.

Ni som läser det här nu kanske tycker att det är ett ovanligt innehållslöst inlägg. Det kan ni ha rätt i. Det kan nämligen också vara så att anledningen till att jag inte bloggar är att jag inte har så mycket att säga. Det kan det vara.

Men det är ju roligare att låtsas vara framgångsrik och smal.

Inga kommentarer: