torsdag 11 augusti 2011

Oh yes she did!

Idag ringde jag och sa upp mig. Det har tagit lite tid eftersom jag 1) är glömsk 2) är tankspridd och 3) har samlat mod. Men nu så!

Så att eh... hej det osäkra och fattiga livet som egenföretagare! Det ska bli kul att lära känna dig. Du kan ju jobba på att vara lite mindre och osäker, så kan jag jobba på att inte lämna dig. Du vet, det är inte jag - det är du. Så se till att vara en duktig liten stumpa och behandla mig väl så ska vi nog trivas bra tillsammans.

Okej?


10 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Grattis! Vad ska du göra som egenföretagare?

Karolina sa...

Grattis och massor med lycka till!

Jenny i Malmö sa...

Heja, heja Ellen!

KatarinaZA sa...

Grattis och lycka till!

Ellen sa...

Tjockalocka - skriva. That sums it up well. :-)

Ellen sa...

Och tack! Så klart! :-)

Tjockalocka sa...

Kul! Bok, krönika, texter? Som frilans?

Ellen sa...

Åh, vore det inte sjukt skönt att ha sånt självförtroende att man sa upp sig för att skriva en bok? :-)

Men nej. Copy främst, men även lite frilans. Lite vad jag lyckas sälja in, helt enkelt.

Anonym sa...

Spännande! Har du lyckats sälja in nåt än? Lycka till!

Ellen sa...

Anonym - inget helt säkert än.

/lite wild and crazy