tisdag 30 augusti 2011

Kan folk inte bara låta mig SOVA?

Åh vad jag hatar att må såhär. Jag blir fysiskt dålig av för lite sömn; mina armar och ben blir tunga, huvudet bultar och magen krånglar mer än vanligt. Illamående, surhet och så den bedövande tröttheten.

Bara att skriva det här blogginlägget känns fysiskt jobbigt. På den nivån är det.

Det är ett under att inte fler småbarnsföräldrar används som spioner i krig. Om de skulle sömntorteras när de fångats av fienden skulle de bara "Du, jag har haft det såhär i tre år redan. Prova något annat.". Då skulle ju i och för sig fiendesoldaterna typ vattentortera eller lemlästa de stackars småbarnsföräldrarna och det vore ju inte trevligt för någon.

Jag vet inte. Jag vill bara sova. Och äta choklad. Fast helst sova. SÅ trött är jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/wendela/article13547597.ab